2015. október 15., csütörtök

Baglyok minden mennyiségben

Elsőként a legújabb, télies-baglyos szülinapi meghívómat szeretném megmutatni. Nem tudom, ki hogy van vele, nekem eleinte nem tetszettek a sötét hátterű meghívók, de az USA-ban annyira népszerű, hogy több vevőm kifejezetten ilyet kért. Mostanra pedig már én is megszerettem őket, és egyre több ilyet tervezek.
Először unisex színekkel készítettem el a fázós baglyokat (piros, zöld, kék), de Brooke, a vevőm színcserét kért, lévén kislányé lett. Így készült el az alább látható példány (természetesen itt random adatokkal és stock fotóval mutatom).


Ne feledd, magyar szöveggel is el tudom készíteni, ráadásul minden magyar nyelvű meghívót kérő vásárlómnak 20% kedvezményt biztosítok az Etsy-n látható árból.

Készült a meghívónak fénykép nélküli verziója is lányos és semleges-fiús színekben.

Brooke-nak annyira tetszett a meghívó, hogy rendelt még hozzá kör alakú címkéket is.

Én köszönőkártyácskáknak nevezném, de ő "cupcake topper"-nek használta őket Hogy mik is ezek a "cupcake topperek? Nem hiszem, hogy van magyar nevük. A cupcake-ek a muffinhoz hasonló sütik, a "topper"-eket pedig ezekre teszik díszítésnek úgy, hogy fogpiszkálóra ragasztják. A blogbannerem második képén ilyet láthatsz. Amerikában például nagyon népszerű az ilyesmi. Nem nagyon van parti, házibuli ilyen kis dekorációk nélkül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése